SİNOP

"Öğrenciler Sporla Dostluk Köprüleri Kuruyor"

Okul tanıtımı ve öğrencilerin kaynaşması amacıyla bu yıl ikincisi düzenlenen organizasyon, yeşil sahada ve salonlarda büyük bir coşkuyla başladı

Bu yıl ikincisi düzenlenen okul tanıtım organizasyonu, öğrencilerin kaynaşması amacıyla yeşil sahada ve spor salonlarında coşkulu bir şekilde başladı. Seyit Bilal İmam Hatip Ortaokulu Müdürü Nadir Aysa, turnuvanın açılış konuşmasında sporun dostluk ve kardeşlik bağlarını güçlendirmedeki önemine vurgu yaptı. Müdür Aysa, "Bu yıl ikincisini düzenlediğimiz geleneksel turnuvamızda, sadece bir spor müsabakası değil, geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız arasında sarsılmaz dostluk köprüleri kurmayı hedefliyoruz." dedi.

Müdür Aysa ayrıca, ilkokul eğitimlerini başarıyla tamamlayan öğrencilerin heyecanına ortak olmanın kendileri için gurur verici olduğunu belirtti. Sporun birleştirici gücünün arkasında durarak, öğrencilerin tatlı bir rekabet içinde sosyalleşmelerini sağladıklarını ifade eden Aysa, "Turnuvaya katılan tüm evlatlarımıza başarılar diliyor, centilmence ve anılarla dolu bir dört gün geçirmelerini temenni ediyorum." şeklinde konuştu.

Seyit Bilal İmam Hatip Ortaokulu yönetimi, organizasyona katılan ve turnuvaya renk katan bölge okullarına teşekkür etti. Yapılan açıklamada, Cumhuriyet İlkokulu, Gazi İlkokulu, Atatürk İlkokulu ve Korucuk İlkokulu idarecileri, öğretmenleri ve öğrencilerine katkılarından dolayı özel teşekkürler sunuldu.

Turnuvanın heyecanı, erkek öğrencilerin futsal (salon futbolu) müsabakalarında yeteneklerini gösterirken, kız öğrencilerin de yakan top turnuvasında takım ruhlarını sergileyerek yaşanıyor. Tüm maçların yönetimini ve kuralların uygulanmasını, okulun Beden Eğitimi Öğretmeni Coşkun Demirci üstleniyor. Demirci'nin yönetiminde gerçekleştirilen maçlar, izleyenlere keyifli anlar yaşatıyor ve adil bir rekabet ortamı sağlıyor.

Okul bahçesi ve spor salonunun etkinlik alanına dönüştüğü turnuvanın sonunda kazananlar kupa ile ödüllendirilecek. 23 Haziran Salı günü düzenlenecek olan görkemli ödül töreninde, turnuvanın şampiyonları ve en centilmen takımları ödüllendirilecek. Dört gün sürecek bu maratonda elde edilen başarılar, okulun spor kültürünün gelişmesine katkı sağlayacak.

Bu organizasyon, Seyit Bilal İmam Hatip Ortaokulu’nun vizyonunu ve sunduğu imkanları tanıtma fırsatı verirken, öğrencilerin sosyal becerilerini geliştiren bir platform sunmayı da hedefliyor. Turnuvanın her aşamasında öğrencilerin motivasyonu ve heyecanı, okulun baskın misyonu olan dostluk ve bir arada olma duygusunu pekiştirerek, gelecekteki etkinliklerde de sürdürülebilir bir etki yaratacağı düşünülüyor.

Kaynak: Haber Merkezi